sábado, 4 de febrero de 2017

El so del silenci, per filferro

Hi ha coses que només les pots canviar pensant, d'altres que només les pots canviar actuant, però les coses que simplement has d'assumir i que no pots canviar, són les que es treballen des del silenci.


El so del silenci

Vella amiga la foscor
torno a ser aquí perquè parlem
Una visió s’ha arrossegat suament
i ha plantat una llavor dins meu
i la visió germinant al meu cap segueix
aquí, en el so del silenci

He caminat en somnis sol
per carrers adoquinats
sota el llum de la negre nit
sento el fred, sento la humitat
em colpeja els ulls un llum de neó
i obre la nit, i la quietud comença

Sota la lluna incadescent
deu mil persones, potser més
Gent que parla i que no diu res
Gent que escolta però que no hi sent
Gent que escriu cançons del què mai
compartiran ni gosaran, trencar el silenci

Il·lusos els hi vaig dir jo
i que el silenci us faci grans
Ja sé que no puc ensenyar
però us dono la mà per arribar
I el què vaig dir, el temps ho ha dil·luit
en el record,
en el so del silenci.

El sonido del silencio

Vieja amiga la oscuridad
vuelvo a estar aquí para que hablemos
Una visión se ha deslizado suavemente
y ha plantado una semilla dentro de mí
y la visión germinando mi cabeza 
sigue aquí, en el sonido del silencio

He caminado solo en sueños
por calles adoquinadas
bajo la luz de la negra noche
siento el frío, siento la humedad
me golpea los ojos una luz de neón
y abre la noche, y la quietud comienza

Bajo la luna incandescente
diez mil personas, quizá más
Gente que habla y no dice nada
Gente que escucha pero que no oye
Gente que escribe canciones de aquello que nunca
compartirán ni gozarán, romper el silencio

Ilusos les dije yo
y que el silencio os haga grandes
Ya sé que no os puedo enseñar
pero os doy la mano para llegar.
Y lo que dije, el tiempo lo ha diluido
en el recuerdo,
en el sonido del silencio.

No hay comentarios:

Publicar un comentario